tazeaane Bebeğimin burnunu temizlerken sanırım zarar verdim çok az Bi kan geldi oda peçeteye sildiğimde yani oluk oluk akmadı bide tam kırmızıda gelmedi ama korktum bir sıkıntı olurmu bu durumu yaşayan var mı çok üzüldüm vicdan yaptım 😔
SeninAnnenBirMelektiYavrm tazeaane onların uçları yumuşak aslında. Yani korkulacak bir durum olduğunu düşünmüyorum
tazeaane SeninAnnenBirMelektiYavrm inşallah ya çok kurumuş burnunda o yüzden zor oldu fısfıs da sıkıyorum ama yumuşamıyo 🤦♀️