Sibel43- yok canım hala geçmedi tedavi sürüyor, doktorun verdiği kremleri kullanıyorum, çok sıkıştı perşembe günü fitil verdim mecbur. Zeytinyagi iciriyorum, doktorum önerdi. Karnına masaj, sıcak Havlu koyuyorum, hala bekliyoruz bakalım bir an önce geçmesini bekliyoruz ya, resmen 💩 bekliyoruz 😄