unkurabiyesii Asyam140820 benim kızım 7 aylıkken 6700 dü bana bile normal dedi ki heralde doktoru sağlık ocağı hemşireleriyle çok vakit geçiriyo 🤦🏼♀️
151120 Başka dr götür 🥰benim kızım 13 aylık 8 kilo hala evet zayıf ama drumuz sağlık problemi olmadığı sürece bu duruların genetikte olabileceğini söylüyor ki öyle babası tarafı minyon kızımın zayıf etmeyin kendinize kafanıza takıp böyle şeyleri
unkurabiyesii Alpbeybi kilo postlarının aranılan ikilisi olduk gibi zayıf diyene laf etmeden post geçemem 😂😂😂 daha benimkinden zayıfını bu forumda görmedim heyecanla bekliyorum aynen zayıf diycem
Doga_sever Destinaaa kilonun yeterli ya da yetersiz olmasi her bebege gore degisiyor ama. Doktor az dediyse dogum kilosu fazladir bebeginizin. Ya da 3. Aydan ,4. Aya kadar kac gr. Aldi. Belkide az diye bunu kastetmistir.
Teemo07 Destinaaa 9 aylık 8700 ancak olduk.. Benim bebem kürdan o zaman. 🤷🏻♀️ Doğum kilosunun 2 katı olması bekleniyor 4. Ayda, ona göre mi zayıf dedi?
Suslu_Meri Destinaaa 4 aylık 7 kilo zayıf mı? 6 aylıkken benim kızım o kilodaydı dokyoru normal demişti. Doktorunuzu mu değiştirseniz
Angel_45 Destinaaa doğum kilosu göre oğluma her ay zayıf dedi doktor doğum kilosunu baz alıyorlar hep ama ben kafaya hiç takmadım herkesin metabolizması farklı
MelinayAsel29 Destinaaa dogum kilosuna her ay 1 er kilo ekleyin 5 veya 6 aydan sonra her ay 500 gr ekleyin
Yasemin38 Destinaaa baya zayıf canım 10 15 kilo olmalı sanırım doktorun istediği🤦♀️🤦♀️ tövbe yarabbim. Gayet iyi maşaAllah
Minimini12 Destinaaa doktor zayıf dediğine göre 4 kilo üzeri doğmuş sanırım bebeğiniz . Boyu güzel çişli bezide yeterliyse sıkıntı yoktur düzenli bir doktora gitseniz daha güzel olur bence
Minimini12 Destinaaa her ay 500 gr alması beklenir bebeklerin dediğiniz kiloya göre zayıf değil ama geçen aya göre az kilo almışsa onu bilemem .öyle birşeyde yoksa doktor değiştir hiç mantıklı değil çünkü. 5 . 6 . Ayda doğum kilosunun 2 katına ulaştıysa bebek sıkıntı yoktur.
Denizkus2021 Destinaaa 4 aylık 6.850 idi ve cok iyi dedi doktor. Ama baktıkları şey total kilodan cok geçen aydan bu yana kaç gr aldığı. Ondan zayıf demiş olabilir size. Son bri ayda be kadar aldı?