secoz kusmasi da normal eger fiskirtmiyorsa suan dedigim gibi refleks olarak emiyor doyma hissi yok fazlaligi cikariyor doktorunuza da danisabilirsiniz bunlari soylicektir endise etmeyin sik sik bol bol emzirin ilk 3 ay kilo hizli aliyor sonra azalicak simdi hem kilo almasini saglar hem sariligink engeller hem de birbirinize alismanizi saglar eger ki fiskirtarak kusuyorsa reflusu olabilir direk doktorunuza belirtin durumu oyleyse