Melisaustundag SMA 1 optipro kullananlar nasıl yardımcı olur musunuz 3 aylık bebeğim var anne sütü yetmediği için günde 2 kez mama veriyorum SmA iyi kilo da aldırır dediler kullananlar var mı arkadaşlar
Snowglobe Melisaustundag bugün burda okudum. Eğer anne sütü içmiyorsa confort olanı mı ne varmış onu kullanmak gerekiyomuş.
Ftmdgdln Melisaustundag bizde 6 aylıktan beri kullanıyoruz şükür bi sıkıntı yaşamadık memnunuz. Kilo meselesi de bebekten bebeğe değişiyor mama ile alakalı olduğunu düşünmüyorum
Hlyvk Melisaustundag kullaniyorum guzel fakat optipro yerine comfort tavsiye ederim icinde fos ve gos var bu optiproda yok ve biogaia yok comfortta var
meryemoa Melisaustundag Aptamil kabız yaptı ama sma da bı skntı olmadı sma optipro bkullaniyorum comfort kolikse genelde onu kullaniyorlar alicaksan en son civilde uygundu
UcuBulunamayanBant Melisaustundag oğlum 3ay 10gunluk doğduğundan beri kullanıyorum memnunum çok şükür ne gaz ne kabızlık yaptı kilo alımıda çok güzel meme mama şeklinde ilerliyoruz.