bettsar Merhaba hanımlar kızım 14 aylık bi şişme montu var ama nasipse boluya gitmeye düşünyoruz orası karlı ve daha soğuk olduğu için astronot almayı düşünüyorum ama rahat yürüyebilir mi kullananlar yazarsa çok sevinirim
Snowglobe bettsar belki çok konu dışı olacak ama bolu da nereye gideceksiniz. 😂 Bizde gitmek istiyoruz da.
MoRella bettsar İçi polarlı ya da yünlü olanlardan alırsanız montun içine giydiği kıyafeti tutacağı için kasma yapar ve rahat hareket edemeyebilir. İçi elyaf ama astarı penye olanlardan alırsanız rahat hareket eder. Ben bu bahsettiğim gibi aldım ve kızımda herhangi bir rahatsızlık olmadı.
alvisinannesi bettsar yürümesi sıkıntı olur diyorsanız bunu düşünebilirsiniz. Şuan Bolu’da aşırı soğuk var dikkat edin . iyi tatiller şimdiden 🌸
bettsar alvisinannesi çok teşekkür ederim🥰 evet bende storylerden gördüğüm kadarıyla baya soğuk ve karlıymış o yüzden astronot alma fikri aklıma düştü. Tekrar teşekkür ederim önerileriniz için💐
alvisinannesi bettsar şuna kar Gölcük, abant ve Kartalkaya’da var merkezde kalmadı ama soğuk😊 haftaya pazardan sonra yağacak sanırım