Kızım 34+2 de doğdu. Siz bebişlerinize ne zaman nasıl uyku eğitimi verdiniz. Kızımı kucağımda sallayarak uyutuyorum ama gün içinde kafasına göre takılıyor bazen desteksiz uyuyor. Keşke hep öyle uyusa diyorum. Tamamiyle kendisi uyuması için ve gün içinde daha uzun uyuyabilmesi için düşünüyorum uyku eğitimini.