Rumeysaisa Merhaba💆. Bugün kızıma 1,5 yaş aşısı yaptırdık ilk defa ateşlendi aşı yaptırıp bebeği ateşlenen var mı ? Calpol icirdim yine de düşmüyor aşıdan dolayı oluşan ateş ne kadar sürüyor acaba tecrübeli anneler cevap verir misiniz? Endişelendim biraz😟
Nealakasivarrr Rumeysaisa 38 in üstüne çıkmadıysa sorun yok canım. Limonu çorabına sık ve giydir o rahatlatır onu. Üstünü örtme. Gece de kontrol et. 38 in üstüne çıkmadan ilaç bile vermeyin diyorlar ama anne yüreği dayanmıyor