Kayram1810 İyi akşamlar güzel anneler bebeğim 2 ay 8 gnlük kendim 3 gundur hastayım grip olmuşum. Bebeğim de bugün hapşırıyo ve oksuruyo. Ne yapmam lazım nasıl gecer ilerlesin istemiyorum
1anne1bebek_ Kayram1810 öncelikle çok geçmiş olsun. Doktorumuz bana sarımsak yutmamı söylemişti sütünden bebeğe geçer böylelikle gribi önlersin demişti.. Çok gecmis olsun 🙏🏻
Petitom Kayram1810 bol bol emzireceksin canım odayı nemli tut serin yerde yatmak da nefes alımını rahatlatıyor burnunu temizle geçer inşallah