Merhabalar anneler. Benim kizim 2 ay 21 gunluk. Sezaryen dogum yaptim. Dogumdan bir ay sonra kanamam bitti. 3 hafta sonra regl oldum. Simdi 2. Kez regl oldum. Ve dogum oncesindeki durumuma gore yogunlugu artti. Boyle bir durum deneyimleyen var mi? Endiselenmeli miyim?