Mizmizmyrtle Bebeğim 3 buçuk aylık ben genelde daha doğrusu 40 ından sonra hep şapkasız uyuttum ama acaba gece kafası üşüyor mudur şapkalı mı yatırmalıyım sizler nasıl yatırıyorsunuz
Busemertt Mizmizmyrtle doğduğundan beri şapka takmıyorum ki önermiyorlar da zaten. Yüzüne gelir boğulabilir diye şuan oğlum da 3 buçuk aylık takmıyor şapka bilemedim kafası üşür diye düşünüyorum ben de ama bulamadım bi yol
Anne80 Mizmizmyrtle bende kullanmadım saçlaro vardı onu da geçtim ev sıcak oluyo kafası terliyodu o yüzden hiç şapkayla yatırmadm
Mizmizmyrtle Anne80 bizimkininde saçları vardı ama döküle döküle gitti hepsi sıcak tutacak saçıda yok artık 😂
birtutamsac Mizmizmyrtle duruma göre bazen şapkalı bazen şapkasız yatırıyorum duş aldırmışsam genelde kapatıyorum başını
MinikMucizeeemm 6 günlüğüz eve geldiğimizden beri hiç şapka takmadık,dışarı kontrollere giderken takıyorum sadece 😊
s_enil_ay Ben de giydirmiyorum. Ama kafasini cok saga sola ceviriyor. Kulaklari katlana katlana acildi iyice. Bu durum beni endiselendiriyor 🤣
Beyza_momss s_enil_ay Ayni durum bizim sol kulakta var kıvrılıp duruyo açıldı arkası iyice yapışmiyo 😂 kepçe diye seviyorum 😂😂
boncukannesi123 Mizmizmyrtle hiç şapka takmadım temmuz doğumlu ben istesemde o rahatsız olup ağladı üzerini sıkı giydirdiğimde kafası üşümüyor
Oldugugibibiri Mizmizmyrtle bebeğimin doğumundan sonra eve kontrole gelen hemşire sadece banyo yaptığında şapka mutlaka takın demişti. Onun dışında şapkalı olması gerekmez dedi. Ama ben yatarken kulağını katlıyor diye takıyorum maalesef
Kbraba Farkında misiniz bilmiyorum ama kovezde kalan bebeğe de şapka takiyorlar bebekler basından işi kayıp ettiği için ilk doğduğu zaman bence takılmalı
Liyamomyy Mizmizmyrtle ilk 10 gün şapka taktım baktım yüzünü kapatior uyurken çırpınır çocuk çıkardık bir dahada takmadm 2 aylık suan hatta elleri bile battaniyenin dışında kalior hep çünkü sürekli elleri hareketli battaniyenin altında olunca yüzüne çekiyor
Dilekleklek Mizmizmyrtle ilk gunden beri tep taktim 35 gunluk hala takiyorum Bizim ev merkezi sistem aksam 9.30 dan sabah 6.30 a kadar yanmiyor o yuzden mutlaka usur diye takiyorum Hatta ince battaniyesini de kafasinin ustune cekiyorum Ama sabah petekler yaninca kalkip cikariyorum