Hayırlı akşamlar 🥺
Oğlum yaklaşık 1 haftadır memeyi emerken inanılmaz bir şekilde tüm gücüyle ısırıyor.. Bu zamana kadar asla onu korkutacak tepkiler vermedim ama bu akşam küçük çocuk gibi ağladım can acısından, memeye almaya korkar oldum artık😔😔😔 bu durumu yaşayan annelerim neler yaptınız nasıl baş ettiniz lütfen bana da bir yardım 🥺🙏🏻