Sheqermom Ya kızlar oğlum arada mamada alıyor gğnde bir yada iki kez genelde emziriyorum ama son 2 haftadır emiyor gazını çıkarırken çıkarıyor vaya azda emse çokta emse çıkarıyor mama aldığı zaman çıkarmıyor çıksada çok az böyle bi durum yaşayan var mı sütüm mü iyi gelmiyor anlamadım
Ecemegem Sheqermom bizdede oluyor arada 50 günlük olduk hala oluyor ama ilk Zmanlara göre daha az canım emzirme den önce gazını cıkattmayı dene
Tuba-21 Sheqermom benim oğlumda öyle çok üzülüyorum zaten zar zor sütüm geldi direk kustuğundan bende mama veriyorum:(
Efuli6161 2aylık kızım,aynısı benimde başıma geliyor..mama+meme birlikte götürüyorum sütüm az diye,fakat mamadan sonra gazı çıkıyor kusmak falan yok meme emince kusuyo yediği iki gıdım sütü de çıkarıyo peynir kesiği gibi bi de kusmuğu😪
Sheqermom Efuli6161 evet bizimkide öyle çok üzülüyorum mamayı kussa üzülmem ama sütümü kusunca çok üzülüyorum her seferinde ya
Sheqermom kullaniciadi0131 standartı nasılsa öyle emziriyorum ablasını 3 yaşına kadar emzirdim teknikleri biliyorum ama nasıl oluyor bu kez anlamadım
Sheqermom kullaniciadi0131 dik şekilde emzirmeyi denedim oturur yani 45 derece açıyıda denedim yok aynı
Sheqermom Tuba-21 ben sürekli emziriyorum sütüm azalmasın diye moralim çok bozuk bu dönemler ne zormuş