Selam kızlar sizlere bir şey danışmak istiyorum. Oğlum 4 ay 1 günlük boy 67 kilo 8200. Başını filan gayet iyi tutuyor ayına göre yani gelişimi normal. Sadece anne sütü alıyor. Dün bir tatlı kaşığı bal kabağı verdim. Şöyle sütümü sağdım bal kabağının suyundan ve çok az kendisinden ayarladım bayağı sevdi ( bir tabak olsa yiyecek sanki ) sizce ara ara versem mi yoksa illa 6 ayı bekliyim mi haftaya doktora gideceğiz ☺️☺️