Merhaba bebeğim 3 aylık anne sütü ve mama olarak gidiyorum bebelac kullanıyorum doğduğundan beri ama laktoz sorunu var bebelac lf kullanıyorum…kilo alımı durdu mamayı değiştirelim dedik ama laktoz direnci olduğu İçin hangi mamayı vereyim hangisi kilo aldırıyor en çok bir de tabi kabız yapmayan