Kızlar 31+5 de doğum yaptım bebeğim bugün 2 aylık oldu. Gaz çıkarma esnasında kucağımızdayken kafasını dik tutmaya çalışıyor bu normal mi sizde büyüyor mu acaba.
Reflü gibi değil. Sakinken yapıyor bunu kafasını kaldırıp bana bakmaya çalışıyor doktoruma da danışıcam sizede sormak istedim