eylul_veannesi Kızlar yaklaşık 10 gündür sezaryen olurken spinal anestezi yapılmıştı ve o iğnenin vurulduğu yer yanıyor üstünden bir sene geçti ve yeni yanmaya başladı sizce neden aranızda bu durumu yaşan var mı
Sedakcby eylul_veannesi yeni doğum yaptığım zaman 5 ay çektim ben iğne yerinin acısını ağrısını. Suan 10 aylık bebeğim ama sonradan tejrar oluşan bişeu yok
Nealakasivarrr eylul_veannesi canım o anestezik sıvı omuriliğinin içine yapılıyor. Acilen git ve doktorlara durumu anlat. İncelesinler Allah korusun Altından farklı birşey çıkmasın
ikibabybirmom eylul_veannesi Bunu hiç duymamıştım üstündende zman gecmis baya bence bir doktora görün