Nealakasivarrr sanırım o biraz vücut depolama olayıyla alakalı, kızım 11 aylık çok sağlıklı besleniyor ve şükürler olsun verdiğimiz herşeyi yiyor ama degerleri hala düşük bende verme taraftarı değildim mecburen başladım vitaminlere 😔 mesela ben süt bağımlısı gibi birşeyim soğuk su niyetine lıkır lıkır içiyorum, çok peynir tüketiyorum, yogurta bayılıyorum ama B12 vitaminim eksik değil resmen vücudumda yok denecek kadar az. Yeğenim hiçbirini yetmez, içmez değerleri hep fazla 😔