Yavrusuu Kızlar alakasız ama Beylikdüzü nde çok iyi kas alan bir yer var mı nereye gitsem kaşımı bozuyorlar ya kaşımda çok her dk uzuyor… Adam akıllı alan kimse yok sürekli ifadem değişiyor bozduklari için iğrenç oluyor
dandiniko Yavrusuu kal önemli cidden ya 😁o yüzden her kuaföre gitmiyorum çok iyi araştırıp gidiyorum benimkinide çok bozuyorlar
ZMK Yavrusuu beyaz centerda ekip istanbul altın orana göremiydi neydi kaş alıyolarmış bi kız oraya giderken reels paylaşmıştı orda gördüm instada
Derinsmommm Yavrusuu ben de hep aynı sorunu yaşadım beylikdüzü değil ama büyükçekmece gratis beauty çok güzel alıyor🤌🏻🤌🏻
Busemertt Yavrusuu elinizden geliyorsa kendiniz almaya çalışın çünkü ben bi kaşım düz bi kaşım kavisli dolaştım yıllarca sayelerinde. Bahane olarak da iki kaş bir olmaz diye tutturmuşlar 😂 gayet de bir şimdi kendim alıyorum mis gibi
Yavrusuu Busemertt ben de aynı şekilde ya bı de kime gitsem diyo ki ayy nerde aldırdın bozmuslar deyip kendileri yine bozuyo 😀😀
aksam_ Yavrusuu kendim alıyorum canım. Ama Beylikdüzü’n de bildiğin iyi saç kesip boyatacak yer varsa söyleyebilirsin bana 😘
Yavrusuu aksam_ AA evet var by mesut durmuş Instagram da var ona gidiyorum çok güzel yapıyor saçı da yıpratmiyor