Hiraprensesannesi35 Kızlar post açtım kimse cevap vermedi baş ağrım vardı iğne yaptılar 6 saat emzirme sağ at sütünü öyle emzir dediler sağım yapmadan emzirsem bişey olur mu yada ,6 saat olmadan emzirsem kızım durmuyo çünkü uykuy geçişte falan 1 buçuk yaşında
Deletedmom636262 Hiraprensesannesi35 malesef canım parol içsen neyse ama farklı ilaç yapmışlar emziremezsin bebiş için zararlı
Hiraprensesannesi35 Yasemin38 valla yazmışlardı kağıda mide bulantım baş ağrım var dedim ama bilmiyorum ya