safakbakir benim oğlum süte tapmıştı. Gece sabaha kadar 3 kere falan uyanıp süt içmek istiyordu. Doktor planlama yaptı. Gece En geç 12 de yeme içme işini bitireceksin dedi. Günde 1 biberon içecek onu da 12 de vereceksin dedi. İlk günlerde Zorlayacak ama alışacak dedi öyle de oldu. 12 gibi 220 cc süt veriyorum yatırıyorum ilk 4 gün falan sabahlara kadar uyumadı ağladı saçlarımı çekti süt istedi. su verdim içmedi direndi. Sabaha kadar salladım ilk 2 gün sonra 2 gün de gıcırdadı konuştum hep annecim süt bitti sabah bakkaldan alıp içeceğiz va telkinde bulundum 4 gün sonunda deliksiz uykuya geçtik çok şükür. Biraz sabrederseniz inanın oluyor