asdev Selam 👋 Bebeğim 42 günlük Gaz sancısı çok. Elma yağını tavsiye ettiler ayak altı ve karnına masaj yapılıyormuş kullanan fayda gören var mı? zararı olur mu ? Kararsız kaldım Tecrübelerimizi paylaşırsanız sevinirim:)
Zeynep4646 asdev elma yağı da denedim denemediğim şey kalmadı 3-4 cesit damla denedim bir faydasını görmedik en etkili olan damla sab simplex oldu zaten geçene kadar hepsini deniyor insan caresizlikten sab simplexle başlayın bence ben en çok onun faydasını gördüm
Nrrbrkt asdev benim bebeğim de çok gazlı 41 günlük bana da elma yağını önerdiler ama forumda araştırdım isterseniz sizde bakın doktorlar kesinlikle kullanmayın diyorlarmış bir çok hastalıkları tetikliyormuş gaz konusunda çok iyimiş ama ciddi rahatsızlıklara yol alabiliyormuş