Sencerinannesi 4 ay 10 günlükken doktorumuzun tavsiyesi ile ek gıdaya başladık. İkizlerim mama ağırlıkta besleniyordu az da meme işte bebeklerim büyüdü ama sütüm artmadı… Şöyle ki doktorumun açıklaması şuydu sadece anne sütü alıyor olsalar ilk 6 ay meme devam et derdim ama mama da verdiğin için tadımlara başlamanızı uygun görüyorum dedi, bir anda çorba vs değil sadece günlük sebze meyve tadımlarına başladık. 3 gün kuralına uyarak önce günlük pastörize süt ile yoğurt yapıp verdim. Sonraki 3 gün kabak ve yarından sonra 3 gün havuç, ardından patates. Ben bunları buharda pişirip biraz zeytinyağı ve pişirdiğim su ile püreden bir tık daha sıvı çorbadan daha koyu hale getirip yediriyorum. Gün gün kaşık sayısını arttırıyorum. Sebze tadımları bitince elma,armut,kayısı,muz meyve tadımına geçeceğim onları da cam rendede rendeleyip vereceğim. Her tadım sonrası artık su vermeye de başladım içtikleri kadar da su içiyorlar bu şekilde. 🤗 Tadımlar bittiğinde sebzeleri birbirine katıp çorba denemelerine başlarım diye düşünüyorum, sebzelerle erken tanışırlarsa yemek seçiciliği belki olmaz gibi geliyor bakalım.