Merhabalar, bebeğim üç ay önce sünnet oldu. Şu an orası hala kızarık hafif morumsu duruyor. Neden geçmiyor diye korktum eşim normal böyle olması dedi. Kayınvalidem tutturdu doktora götürün diye. Sizlerde de aynı mı durum böyle olması normal mi anormal mi?