PoyrazinAnnesi26 Kızlar bebeğim 7 aylık olucak sünnet olduk 4 gün oldu bugün ya sürekli ters dönmek istiyo tutuyorum oda sıkıldı artık durmuyo hep ters dönmek öyle yatmak apalamak öyle oyun oynamak istiyo ne zaman dönmeli sizce doktorda bişey demedi
Tazeanneg PoyrazinAnnesi26 bizim ki 3 günde falan iyilesmisti sizinki iyilesmedi mi hani dikiş falan düşmedi mi
mertbebekkk PoyrazinAnnesi26 tutmayın bırakın dönsün artık bizde 9 aylık yaptrdik emekledigi için tutmak imkansızdı iyilesmistr artık ☺️
Giz3w PoyrazinAnnesi26 bi gun sonra dondu,engel olmadik baski olursa sislik olmaz cabuk iyilesir dedi dr oylede oldu hic sislik kanama vs olmadi icerden bezine tampon yaptik gazli bezle.oda istedigi gibi hareket etti
Tazeanneg PoyrazinAnnesi26 denemeden bilemezsiniz ki bi dönsün bırakın belki geçmiştir yani şimdiye kadar çünkü biz 3 gün sonra normal döndürdük
PoyrazinAnnesi26 Tazeanneg bizde normale döndük hemen ağlamayı huysuz değil orası kabul bağladı ama dikişleri anlayamadım bitek ben döndugunde canı acirsa ağlar heralde 1 2 kere benden habersiz ani den döndü aglamadi hiç
PoyrazinAnnesi26 mertbebekkk Biz çok abarttık galiba 5 gün oldu ama bardağı bile bugün cikardik acır diye ,evet bugün engel olmucam dönmesine acirsa zaten belli eder tutamıyorum çünkü artık bende yoruldum