Kızım 1 yasında yurudu. Oldukca paytaktı ve hala da paytak. Cocuk dru bıse yok dedi İcim rahat etmedi. Ozel ortapedıa hastanesine goturdum film cekıldıı hıc bıse cıkmadı aslında Dr filme gerek yok dedı ama yine de ıcınız rahat etsin dedı. Sonuc olarak normal mis canım ☺️ suan 2 yasında eskisine nazaran %60 ya da %70 duzeldı diyebilirim