Simgesila Kızlar bebelac ın normal mamasını aldım kusmalarımız vardı zaten ama sanki biraz arttı gibi hiç bebelac kullanan var mı ne gibi sorunla karsılastınız
Yusufsmom Bebelac Gold zaten reflülü bebeklere çok iyi geliyor kusma durumu söz konusu değil siz muhtemelen fazla vermişsinizdir