bsra1321 Kızlar iyi akşamlar, sorum başlıkta.. 1 numara ile 2 numara mama arasında fark nedir? Aptamil mana kullanıyoruz, 1 numara elimizde tükendi 2 numaraya geçsek ağır gelir mi? Yarın yine 1 numara alalım mı
Teemo07 bsra1321 6 ya 3 kalmıs. Bence geçmelisiniz. İçerikleri şu şekilde farklı, ekstra vitaminler ekleniyor ayına göre. Netten 1 ve 2 numara içerikleri diye bakın isterseniz.