Oğlum dün geceden beri çok huysuz gece kaç kere uyandı ağlayarak butun günde mızmızdı ağladı sürekli neyi var anlamıyorum.Başı baya sıcak ateşi 36,7 ishali yok iştahı da yok pek fazla yemek yemedi emmesi normal.İki alt dişi çıkmıştı şuan baya belirgin onlar mı böyle yaptı sizce bu arada 10 ay 21 günlük atak döneminde değil