Kızlar bgn bebeğim tam 6 ayını doldurdu, bizde aşıya gittik, orda ebe hemşire tartıya koyarken bebişimi bebeğim kendi elini vurdu, oda dur vurma kendine dedi, bnde biraz sinirli Bi bebek dedimmoda otızm olabileceğini böyle davraniş bozuklukları ile basladığını soyledı otızm belirt iyileri neler 😭😭😭😭