Zeynepsmomm Benim mi kesme sürecim kolay geçti yoksa doğru yolda mı ilerledim bilmiyorum ama eşimle araştırmalarımız sonucunda 2 ayda kestim. Aynı dediğiniz gibi gündüz de düşkündü ama gece inanılmaz kötü oluyordum. Önce gündüzden başladım mesela 4 emiyorsa 1 hafta 3e düşürdüm, ertesi hafta 2ye sonra ki hafta 1e aşama aşama yaptım gündüzlerde hiç zorlanmadım çok şükür. Gündüz tamamen kestiğimde de 1-2 istedi ama zaten bağımlılık azaldığı için dikkatini dağıtarak buldum çözümü.
Geceye gelince de yine aynı düzen su verdim biberonu yanımdaydı küçük bi bebeği var oğlumun onu verdim eline biraz babası biraz ben derken gecelerde 1-2 ye düştü onuda kestim ağladı biraz ama bi kaç gün sonra rahatladı. Göğüslerimde 1-2 gün şiş oldu az az sıktım, kesinlikle komple sağmayın tekrar dolar kendiliğinden çekildi