bireylulannesi Dört beş gündür ağrım var kızlar ablam üşütmüş olabileceğimi söylüyor.İğne batıyormuş gibi bir his daha önce bu durumu yaşayan var mı?
iki_prens_annesi bireylulannesi usutmedr muhtemelen ayaklarini ve karni sicak tut arada bnmde ole oluyo 🙄
Merveensarelisa bireylulannesi üstüme bı yelek giymesem bile hemen dikişlerim sızlıyor acıyo hep ayağımda patikler üstümde yelek polar pijama flan takiliyorum