bukaga bebeğim 9 aylık olduğu gün 13,5 kg 80 cm idi. Doktorumuz gayet normal diyordu. Boyu da çok önemli bir faktör . (Benim boyum 180 cm) doktorumuz genetige yoruyordu. Zira sadece anne sütü kullanıyordum ve baştan beri de iriydi.ek gıdadan sonra da devam etti.Şu an 20 aylık oldu 20 kg buldu mesela. İri başlayan iri gidebiliyor. Çok sağlıklı besliyorum paketli ,gıda hamurisi bile yedirmiyorum. Aşırı hareketli bir çocuk tüm gün hiç oturmaz. Hani derler ya ayaklaninca kilo almaz durur falan diye. Yok gelişecek çocuk gelişmeye devam ediyor .sadece oranı azalıyor.