asli0508 Merhaba lar 4 aylık oğlum var 2 gündür neredeyse her bezinde kakali çıkarmaya başladı doktora götürdüm normal diyor ama ben endişelenmeye başladım normal da 3 günde bir yapardı kakasini bu şekilde başına gelen var mi acaba
Itsybitsyspider asli0508 böyle bir konu açtım.. Bebeğim 6 aylık doğduğundan beri günde 1 kaka yapar... 2 gündür her mamadan sonra kaka.....siz emziriyormusunuz
Gamze0677 Çok normal canım yeri geliyor günde 5 kere yapıyor yeri geliyor 10 gün kaka yapmıyorlar çok normal ama 10-15 günü geçiyor karnında şişlik bebekte huzursuzluk varsa bi dr. Görmeli
Itsybitsyspider asli0508 anladım ben mama dwğişikliği yapmıştım ondan şüphelendim...ama siz emziriyorsanız yediklerinizden bebeğinize birşey geçmiş olabilir alerjik