Annesinin1tanesi Canım inan 3 aydan sonra bisey kalmiyor benim oglum kolik. Her aksam saat 5 ten gece 11 e kadar sanki dayak.yiyomus gibi katila.katila agliyodu
Ben ondan daha cok agliyodum ne zamanki buyumeye basladi aglamasi durdu. Yani doktorum demisti genelde 3 bazen.6 aydan sonra gecer diye. Allah sabir versin cok zor ama zaman nasil geciyo insan anlamiyo😊