seymaaa0 Ohh 🙏 Yani yazık günah, kaç barınaga girdim çıktım. Çoğu içler acısı..
Şu hayvanlara güzel bir yer yapmak, hizmet vermek ne kadar zor olabilir. Tabi ödenekleri ne kadar, o önemli. Belli ki yetmiyor..
Şükür bizim ilçedeki kaymakam şuan kısırlaştırma merkezi kurduruyor. İlden iyi veterinerlerr getirecekler.. Çok fazla başıboş hayvan var. Hem kendileri perişan hem de insanlar korkuyor. Daha yeni yavruladı bir tanesi. Fıldır fıldır etrafta geziyor o yavrular, başlarına birşey gelecek.