Altaycenk Bebegim 6 aylık aşı oldu pembe parol 120 mg 5 ml şurup yazdı kalpol degil Parol bir arkadaşta dedi şimdi bu buyuk bebekler için şimdi Doktoruma yazdım açmadi
Ddddddd01 Altaycenk biri 4 buçuk biri 2 buçuk yaşında iki çocuğum onlara hiç yazmadı doktorumuz yoğurt calpol ya dolven yada peditus yazar hep onları içiririm ben
Remkoc Altaycenk bana da aynı ikisi deyip parol vermişti bebeğim için ben kullanmıştım birşey olmamıştı bilemedim
Ayssss1 Altaycenk calpol parol içecekler hemen hemen aynı bir sıkıntı olmaz olacak olsa doktor vermez çocuk hemşiresiyim bebeklere çocuklara kullanıyoruz
Storymoon Altaycenk parolu hiç duymamıştım eczacı diyorsa doğrudur o zaman ama genelde hep calpol verilir
Remkoc Altaycenk inşallah öyledir ama zararlı olsa zaten sanmıyorum vereceklerini ikisini de kullandım ben 😊
dinle_beni_bi Altaycenk bir ara kullandım. Biz calpol dolven kullanıyoruz genelde. Eşimin arkadaşı da parol önermiş. Prospektusune bakın uygunsa kullanın.