BurcuKucuk Melikeeeecansuu oğlum 30 aylık 18 aylıktan beri düzenli olarak kahvaltısına sıkıyorum içiyor çok şükür bir sorun yaşamadım. Ondan önce de ara ara verdim tabi
lanadelmiyav Melikeeeecansuu oğlum 8 aylıkken mandalina suyu vermiştim çok rahatsız etmişti. Yanakları falan alerji olmuştu.
Katy Melikeeeecansuu alerjısı yoksa verılebılır bence sonucta emmiş veya o sekilde farketmıyor. Bikac kasıktan bısey olmaz
Zlm Melikeeeecansuu asitli şeyleri daha ileri aylarda verin diyolar aslında meyve suyunda bir yaşından sonra verin diyolar çünkü pisasini yemeden sadece suyunda şeker oarni çok oluyomus o yüzden posasiyla meyve yesin diyolar