Tosbik6 Merhaba Bebeğim 11 ay 23 günlük sadece gece yatarken mama veriyorum 6-12 mamamız dün bitti önceden 1-3 yaş için olandan almıştım ondan bugünden itibaren vermemde bi sakınca varmı bilen var mıdır ?