2bebislianni gerçekten bu yazıyı okudunuz mu? Arkadaş ne kadar güzel içerikli bir yazı paylaşmış siz bundan bunu mu çıkardınız? Ekrana maruz kalmanın zararını bileseniz zaten böyle konuşmazsiniz,l, TV otizm yapmaz var olan otizmi tetikler ve uyaran eksikligi yapar, doğru sizde olmamış olabilir sizin zamanınızda pandemi yoktu. Pandemi cocuklari ne yaizk ki evde büyüdükleri için ister istemez ekrana maruz kaldılar sizin bizim zamanımız gibi akşama kadar dışarda oynayıp akşam evdetl TV başına geçmediler.