Ipekada34 3 aylık hamileyim 9 aylık kızım var sütten kesmem lazım gece 3 4 defa uyaniyo mama veya meme veriyorum gece ilk uyandığında biberon maması yapıp onu tok tutucak mama arıyorum tecrübelerinizi benimle paylasirmisiniz
myimmortal Ipekada34 bende bebelac gold kullaniyorum aksam.7 8de veriyorum. gece 12de bide gece 3.yada.4de uyaniyo mama veriyorum.bikere mutlaka uyanir gece acikir cunku.aptamil gaz yapiyo onu gunduz veriyorumdum acikcasi.yada nette bi tarif gormustum 2olcek sutlu pirincli aptamil.2olcek mama koyup 120ml suya hazirliyoruz o tok tutuyomus.denemedim ama yazmis olayim.
Petitom Ipekada34 alışkanlıktan kalkıyordur gece yatarken değil önemli olan gün içersinde aldığı kaloriymiş o tok tutarmış emerek ya da mama içerek uyuyor galiba
Gokgokce Aptamil veriyordum çok gaz yaptı rahatsız oldu Bebelac Gold veriyorum hem çok güzel uyuyor hemde uyanık oldugunda çok neseli
Ipekada34 Umutalim sadece geceleri emiyo ve ek gıdayı çok sevip herseyi yiyen bi bebek gelişimi de güzel bugün kesersen mecbur doğum olmadan gene kesicem yavaş yavaş gün kesmek istiyorum zaten tek taraflı devam ettik 4. Ayindan bugüne kadar doktorumuzda kesmemizi söyledi