Kızlar doğum yapalı 4 ay oldu . 40 gün kanamam oldu ve kesildi. Dünden beri çok az kahverengi lekelenmem var. Az ve uzun süreli aralıklarla geliyor. Rahim toparlanmaya başladığı için böyle lekelenmeler olabilir mi yada normal mi. Yoksa regl döngüm mü başlıyor bilemedim. (Hamile değilim onu da söyleyeyim)