0znur bizde aynıyız canim gecen hafta sağlık ocağına götürdüm boğazda kızarıklık ve kulağa vurur dedi bugün devlete götürdüm diş dönemi dedi damaklar kaşınıyor kulağa vuruyo dedi dedim ilac veriyimmj verme dedi normal gecicek dedi bizimkide parmagini sokmaktan kanatmis kulak deliği başında kan var elletmiyo okadar şiddetli agryo daha hiç disimiz çıkmadı bizimde