ebruli_pyz giydirme,çorap bile giydirme dicem ama linçleyenler olabilir.Şahsen evde çorap dahi giydirmiyorum.ayakları hep sıcak,soğuk olursa giydiririm elbet.Hasta olmuyor mu diiye soracak olursanız,hayır olmauyor.şuana kadar olmadı yani.çorapla olacak iş değil bana göre hastalık.bağışıklıkık sisemi önemli.çünkü arkadaşımın çocuğu da aynı 1 yaşında,çorap artı külotlu çorap giydiriyor.Çocuk hep hasta,oksijen alıyor,antibiyotik alıyor.Yani çorapsız diye hasta olunduğunu sanmıyorum.Bünye meselesi belki de.Ben de giymem yaz kış,ama hiç hasta olmam🤷♀️