Merhaba kizlar 2 aylik bebegim var ara ara hirilti oluyor balgami var sanirim dun acile giti kan ve rontgen verdik bi sıkıntı yok cok sukur serum fizyolojik ve aspiratorler cekmem soylendi gunde 3 kez ama onlada geccek gibi degil nasil daha hizli ve kolay gecer acaba