Hacerr7 doğduğu gündem beri hergün en az 1 kez poposunu yıkıyorum kaka sonrası genelde, ebebek temizleme pamukları var onla ıslatıp siliyorum onun dışında, sonra kantoron yağı sürüp bağlıyorum maşallh hiç pişik olmadı, bisürü ıslak mendil pişik kremi almıştım hiç kullanmadım, yaani en azından şu yaz günlerinde tavsiyem su ile yıkayın mutlaka, bide uni babiy yenidoğanda olsa hepsindee düşük orandada olsa katkı maddesi var, tabi bebiş braz büyürse ok ama benm 2 bçk aylık kızım bi kere avmde ıslak mendil kullanıyom dedim hiç temizlenmemiş gibi geldi, ve çok çok kullanmak zorunda kaldım hiç sevmedim, iikide böyle alışmışım