Ocak tası ve ustundeki siyah sey paslanmıs arkadaslar onu nasıl eski haline getiririm. Bide ocagın icine gaz gelen bosluk var ya oraya dunya girmis temizleyemiyorum siz nasıl temizliyosunyz cam ocak diye herseyi kullanamıyorum kendi deterjanı ve bezi var oda cıkarmıyor baska bise kullanırsan cizilir demislerdi 😟 netteki seyleri denedim bir ise yaramadı size soraym ddm