gokcekocyigit07 Ebru_tok_29 aslında bizim elimizde ya dengeli, sağlıklı beslenerek, imkan varsa düzenli yürüyüş yaparak, tabi ki çocukla her şey zor, benimde kızım 3 ay 4 günlük öncesinden de doğum kilosu var şimdi de var epey zor ama ne yapalım gider elbet 😏
SailorMoon_ Ebru_tok_29 2 buçuk ay önce doğum yaptım 17 kilo verdim ancak özellikle birşey yapmadım bende sütüm etkilenmesin diye. Bebeğe gaz yapmasın diye çoğu yemeği yiyemiyorum zaten. Günde 4 lt su içiyorum onun etkili olduğunu düşünüyorum. Evde sürekli hareket halindeyim, bol emzirme ve ekmek sadece kahvaltıda tüketirim bu şekilde benim düzenim. Akşam üzeri acıkma tatlı isteği olunca 21:00dan sonra bir kase nesfit tüketiyorum akşam yemeğini en geç 19:30 da yiyorum.
Mom44454 Ben verdim 10 günşükken dikkat etmeye başladım 3 ayda 16 kilo sabahları bir dilim ekmek yukurta domates salatalık yeşillik yedim aralsrda hurma incir dut kurusu badem ceviz yoğurt falan akşamda hafif ya 6-7 den sonra yeme en az 2 lt su 15 dk spor