ebruli_pyz İkizlerim bir yaşındalar bu zamanda kadar 10 dk da olsa bişeylere baktılar ve şuanda da mecbur kaldığımda açıyorum kapatınca ağlamıyorlar ama kendi kendilerine oyalanmıyorlar hiç oyun oynasak bile sıkılıyorlar acaba tvnin etkisi midir