Neslihan-55 3 ay 24 günlük bebeğim var Dalin granül sabun ile çamaşırlarını yıkıyorum sadece siz neler kullanıyorsunuz
Firdevs167 Neslihan-55 chicco bebek sıvı deterjanı ve chicco bebek yumuşatıcısıyla yıkıyorum ön yıkama yaparak 🌸
Kaderlmc Neslihan-55 dalan roxy ve zeytinyağlısı var granül omları kullanıyorum şuan ondan önce dalin sıvı deterjan kullanmıştım
NesliElisa Neslihan-55 uni baby deterjanı,yumuşatıcı ve leke çıkartıcısını kullaniyorum memnunum 😆😇 leke olan kıyafetleri ilk önce leke çıkartıcısı ile akitip üzerine az daha sıkıp öyle mak. atıyorum leke hiç kalmıyor
Neslihan-55 NesliElisa O leke çıkarıcı gerçekten çıkarıyor mu kullanmadım ama kullanmayı düşünüyorum özellikle zibindaki kaka lekeleri falan
NesliElisa Neslihan-55 yıkanmadan akıtıp leke çıkarıcı sıkıp mak. atınca leke kalmıyor. Ama yıkanmış olan kıyafete sıkınca çıkmıyor
sltnarccc Neslihan-55 kaka lekelerini beyaz sabunla çitile sonra makinaya at hiç bişi kalmıyo kar gibi oluyo. Ben öyle yapıyorum sırtına kadar çıkmış da olsa ömce saf beyaz sahunla ılığın biraz üstü suda çitileyip öylece makinaya atıyorum miss oluyo
GunesliHayat Neslihan-55 ben hep dalin sıvı deterjan ve yumuşatıcı kullanıyorum.baby&me leke çıkarıcı kullanıyorum ekstradan.
Hilalyildz Neslihan-55 Siveno sıvı deterjan kullanıyorum doğal ve katkısız olduğu için, yumuşatıcı kullanmıyorum
Toprak_2019 Neslihan-55 oğlum 26 aylık atopik dermatid egzama si var ve hala duru granül sabunla yıkıyorum canım çokta memnunum kokusuda çok güzel ama sade olanı kullanıyorum lavanta li olanı degil
0znur Neslihan-55 Yo, hiçte öyle değil. Ben doktorumuzun önerisiyle 2. Aydan beri bu şekilde yıkıyorum bebeğimin kıyafetlerini. Bizim beyazları da arada bu şekilde yıkıyorum